نکات طلایی در خرید عمده قهوه
نوشته شده توسط : فدولا

1. کاهش هزینه بسته بندی در خرید عمده
وقتی یک بسته 10 عددی قهوه فانتزی را می خرید، تنها پول قهوه را پرداخت نکرده اید؛ بلکه شما هزینه بسته بندی و برند را نیز پرداخت می کنید. درست است که یک جعبه می تواند زیبا باشد؛ اما شما به 20 جعبه خالی که قرار است جای شما را تنگ کنند، نیازی نخواهید داشت. خرید عمده قهوه، نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه بسته بندی می شود، بلکه به شما امکان می دهد از دردسر خلاص شدن از شر بسته بندی های غیر ضروری جلوگیری کنید.

 

2. کیفیت تضمینی از فروشگاه های معتبر
گاهی اوقات خرید اقلام انبوه و عمده، می تواند با کاهش کیفیت همراه باشد. این موضوع که خرید عمده قهوه، نیاز به بررسی های بسیار دارد، امری واضح و مبرهن است. تمام تلاش ما در فروشگاه قهوه خانه بر این بوده است که کالایی با کیفیت و مرغوب را به دست خریداران برسانیم و از خودمان مطمئن هستیم؛ چرا که هیچ گاه قهوه نامرغوب و کم کیفیت را بیرون نخواهیم فرستاد. این مهم، تعهد ما در برابر مشتریانمان بوده، هست و خواهد بود.

 

3. مقرون به صرفه با خرید عمده
آیا تا به حال پیش آمده که از خواب بیدار شده، از رختخواب بیرون آمده و به آشپزخانه رفته اید تا یک فنجان قهوه درست کنید و متوجه شده اید که دیگر قهوه تان تمام شده است؟ یا شاید کوهی از کار برای انجام دادن دارید و تنها چیزی که برای نوشیدن در دفتر باقی مانده، مقداری آب گرم به دردنخور است؟ اگر هر یک از اینها به نظر شما شبیه کابوس است، پس باید به صورت عمده خرید کنید. با خرید عمده مواد غذایی به خصوص خرید عمده قهوه، با دادن هزینه کمتر، دیگر هرگز نگران این نخواهید بود که قهوه تان در فواصل کوتاه تمام شود و برای خرید قهوه، مجبور باشید بارها زحمت خرید را به دوش بکشید!

مخاطبان این مورد، فقط مصرف کنندگان خانگی نیستند. این مورد در مورد کسب و کارهای مرتبط با قهوه به مراتب مهم تر است. شما باید همیشه بتوانید نیازهای مشتریانتان را در کمترین زمان برآورده کنید. فرض کنید مشتریان شما زمانی که برای خرید قهوه مراجعه می کنند، با در بسته مواجه شوند؛ خودتان بودید چقدر توی ذوقتان می خورد؟ فکر می کنم جوابش مشخص است. پس وقت را از دست ندهید و خرید عمده قهوه را شروع کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: